❎در داستان روز اسبریزی نوشته بیژن نجدی این جمله اومده:
با
ران
می بارید.
آ
یا این یک جمله ی درسته و این بارونه که
می باره و این حشو نویسی نیست؟
✅بعد مقایسه کنید با این شعر از ا
میرخسرو دهلوی:
ابر می بارد و من
می شوم از
یار جدا
✳️بله این ابره که میباره نه بارون
ارتباط بین سخنوری و نویسندگی...
ما را در سایت ارتباط بین سخنوری و نویسندگی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 63 تاريخ: دوشنبه 29 بهمن 1397 ساعت: 15:31